1. Home
  2. /
  3. Contact

Contact

Heb je een vraag over The Meatlovers of heb je een suggestie?
Neem dan contact op met onze klantenservice via onderstaand formulier of gebruik ons mailadres hieronder weergegeven.

We horen het graag!

Veelgestelde vragen

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Waar leveren jullie allemaal?
Wanneer kunnen jullie leveren?
Wat kost het bezorgen?
Wat als ik niet thuis ben?
Waar komt jullie vlees vandaan?
Hoe lang kan ik mijn bestelling bewaren?
Kan ik mijn producten invriezen?
Wat als ik niet tevreden met mijn bestelling ben?
Sectie
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Jouw bestelling wordt geleverd via PostNLFood tussen 17:00 en 22:00 op de door jou geselecteerde dag. Dit gaat via koelboxen die de producten beschermen en er voor zorgen dat jouw bestelling op de juiste temperatuur vervoerd wordt. Bij aflevering neemt de bezorger deze koelbox gelijk weer mee. Zo zit je niet met onze koelboxen opgescheept.

Waar leveren jullie allemaal?

Bestellingen kunnen alleen geleverd worden in Nederland. Waddeneilanden en het Kaag eiland zijn uitgesloten van bestellingen.

Wanneer kunnen jullie leveren?

Er zijn 3 levering momenten: dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 17:00 en 22:00 uur.
Om een leverdag te garanderen dient er uiterlijk de dag voor levering vóór 12:30 besteld te worden.

Bij je bezorging ontvang je een Track & Trace code via SMS en e-mail. Deze notificatie wordt op de dag van levering verstuurd om 9:00 uur.

Wat kost het bezorgen?

Tot 35 euro betaal je 15 euro verzendkosten.
Vanaf 35 tot 75 euro betaal je 10 euro verzendkosten.
Vanaf 75 euro betaal je geen verzendkosten.

Wat als ik niet thuis ben?

Kijk eerst naar de track & trace om de verwachte aankomsttijd te ontdekken. Wanneer je toch niet thuis blijkt te zijn waarderen wij het als je dit ons zo snel mogelijk laat weten. We overleggen graag met jou wanneer een na-levering het beste uitkomt.

Waar komt jullie vlees vandaan?

Ons vlees komt van het beste vee uit de beste streken van de wereld. Vruchtbare gronden, ruime groene vlakten, een rijkdom aan rivieren en beken zorgen voor ideale omstandigheden die het dierenwelzijn garanderen. Beweging speelt hierbij ook een belangrijke rol, vandaar dat ook dit hoog in het vaandel staat. The Meatlovers kent zijn leveranciers goed, en dat samen onder toezicht van de strenge Europese regelgeving, eisen en controles.

Hoe lang kan ik mijn bestelling bewaren?

Op al onze producten zit een label met de houdbaarheidsdatum. Standaard worden alle vers producten geleverd met een THT van minimaal 1 week. Bevroren producten zullen uiteraard een stuk langer houdbaar zijn.

Kan ik mijn producten invriezen?

Ben je toch niet van plan om de producten voor de houdbaarheidsdatum te bereiden? Geen probleem, uiteraard kun je ze thuis invriezen voor een later moment. Wij raden het wel af om bevroren producten na ontdooien opnieuw in te vriezen.

Wat als ik niet tevreden met mijn bestelling ben?

Mocht je toch niet tevreden zijn over je bestelling of is er iets anders dat je niet bevallen is, laat het ons weten. We kijken graag samen met jou naar een passende oplossing. Bel of mail ons. Vergeet niet je ordernummer door te geven.

Stuur ons een bericht

Contactgegevens

The Meatlovers
Postbus 20
NL – 3900 AA VEENENDAAL
Nederland

Menu